CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 16 April 2013

lovely friends ak.a mrs senget


hellow...lau korang nak tahu ni lah members yang aq selalu dok bergaduh kat uitm. Yang ni lah bergaduh yang ni jugak la mintak tolong yang ni jugak yang tarik-tarik kain tuala. mcm2 lah gurau senda nga kitorang ni...meh aq knlkn satu persatu k.yang sebelah kiri ni si fatihin, korang nak pgil pendek ker, nurul ker, b ker atau helmet pon boleh..hahahah..."helmet" ni lah pgilan aq bg kat si fatihin.korang nak tahu kenapa?hahahahahahha...becoz of her hair...she said "when my mother start nagging"...ahahahah....rambut dye lucu la tp cute cam helmet tu pasal aq pgil helmet..nurul fatihin kalau kau bca entry ni sori bebanyak..aq sengaja jer..ahahahah...rambut dye x perlu rebonding dah mmg mcm lidi nyiur la..hahahaah..dgn lurus nyer n dgn kasar nyer boleh la korang nak sapu sarang labah-labah or y perlu..ahhahaaha..ksar menglhkn bulu pnyapu..kahakahakahahkahk...hahaahhaah y tepi fatihin tu la aq empunya diri..x nak citer sal aq la coz bca lg entry ley isi dgn story mory aq nty..hhahahah..skunk tibe giliran si syahirah..y ni korang boleh pgil sya or meksya..suara die kuat tp suara aq kuat lg..hahahah..sya ni x sebilik nga kitorang tp aq boleh knl dye trough roomates aq la fatihin n farah...perangai sya ni suka sgt tarik kain tuala time2 nak mndi...bhya siot kawan aq y sorang ni...lau tarik tuala dye mrh plak y kiter ni mjur x tercabut....ooopppppssss seksi..hahahahhaha..x sampai la tercabut tu..hahahahah...dah start nak mengarut aq ni nmpk nyer..hahha..ok last but not least y hujung sblh knn tu la namanyer si farah..y ni mmg lmbut la attitude dye,,,sng nak membuli..lau mmbuli pon bukn dye bals...dye ignore jugak..mmg terbaek apo buli org mcm ni...ahhahaha.....lau time dye nak marah lg lucu...muka selamba jer...x mcm nk mrh..hahaahha...tu pasal sng nk buli....haiiiihhhhhhhhh lmbut btul la kawan aq y sorang ni..ai tu ad la suatu hari dye trjatuh atas tangga, time tu aq x pcaya jer coz si fatihin bgtau smbil gelak..ada ker patut,.kecian kat mek ni dah la jtuh ats tangga dgn pkaian kat tangan si fatihin boleh lak dye gelak..hahahah...aq pon tergelak sekali jugak...jht kan kitorang..tu lah farah lembut2 dye x tahula batasnye kat mn..hehheh..lau nk diceritakan mmg pnuh la entry aq nga mrs senget ni...hahahha....n aq harap satu jer nga mrs senget ni berkawan biar ikhlas, bersahabat biar sejati...hehheeh.....lop u all friends...mmuhaahahahahahah...