CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 6 May 2013

Kekal

morning guys...? tengah watpe ni...? dah la yer berpolitikus tu...dah hbis semalam..today kita semua open the new book and forgot all what happened before this...kata orang "ambil yang jernih, buang yang keruh"...terima decision dengan redha, tp ad jugak sesetengah pihak yang tak puas hati dengan Kelantan ni...tapi apa yang pasti di kelantan tak blackout..hahhaahah.:D....undi hak masing-masing...pendapat masing-masing...tak perlu kot nak bergaduh sakan, tak perlu kot nak menyindir, tak perlu kot nak bangkitkan semua..bukak mata, rest minda...jangan limitkan sangat pemikiran kita..btw last night, capet dong dok tunggu decision pru..banyak betul olahan die...pening edeng ni..edeng bukannya nak tengok apa sangat..just Kelantan jer kot..tp alhamdulillah, syukran jazilan, syukur Illahi kerana Kelantan masih kekal di bawah naungan PAS....alhamdulillah...btw tahniah jugak kepada parti lain yang menang...wallahualam segala apa yang berlaku...Allah s.w.t maha mengetahui..Dia menguji kesabaran hambanya...sabar..sabar..sabar...insyaallah...Kelantan Kekal...

 

 

 

 
semoga dipanjangkan umur dan dipermudahkan segala urusan-urusan...lakukan yang terbaik...benar Islam itu Agama dan Pas itu Parti...tapi kita buktikan apa sebenarnya itu parti Islam.....TGNA...jasamu ku kenang..ku bangga menjadi rakyatmu..Alhamdulillah...insyaallah...

0 comments: