CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, 25 May 2013

Last Day

assalamualaikum semuanye...korang tengah buat apa..? harap sihat la yer..aq kat sini tak berapa nak sihat la pulak...selsema sikit...hidung ni dah mcm badut gayanye..hahhah:D ..hari ni 25 may merupakan hari yang last aq bercuti kat melaka ni....rasa sayang pulak rase nyer nak tingga nieces kat sini tapi bila jaga diorang rasa tak nak jaga pulak.,..hahhaa...:D manusia ni kan banyak perasaan...sedih gembira terharu bease la tu...sayang ker tak sayang pun aq kena balik jugak...2 minggu lagi semester baru dah nak bukak..so time tu tak der makna nyer lagi la aq nak melalok ke sana ke sini..hahahaha...:D


ni ada tiket bas untu ke kl..akak dah belikan...so esok pagi dalam pukul 10 berangkat la aq ke sana pulak..naik bas sorang-sorang turun kat TBS...TBS tu kat mana la pulak tempatnyer...tak pasal sesat lak jawapannya nanti..hahahhaha...kuat betul aq ni bercuti..bukannye nak pergi mana pun..just nak singgah rumah akak aq lu about 1 week...lepas tu aq balik kampung la..hahahah:D lau aq dok kat kampung pun bukannyer lekat kat rumah, ke mall jugak...buat apa lagi kalau bukan lepak nga BFF kan..heehheh :)

lagipun ada sebab kenapa aq nak g kl ni.....cer teka sebab ap....hahhhhhhh shopping..? pandai la korang semua ni yer..memang betul shooping kalau tak ape benda lagi kan nak buat kat sana..hahaha..tapi aq takder member la kat sana, anak sedara aq yang 17 tahun la jd mangsa aq nanti...kalau korang datang kl cer singgah kat pekan rawang, selangor.....baju murah giler beb...puas hati la gayanye nak memakai..bukan setakat baju jer yang aq giler, kraftangan bermacam lagi la...memang interesting la...harga pun superb...
jangan lupe singgah yer..ngex3 (*_*)..

0 comments: